VSE NOVICE
17. 03. 2022

Elan o trajnosti z besedami in dejanji

Elan down
Ekskluzivni model smuči Voyager pred potjo na misijo

Komunikacijska akcija “Misija: Triglavski ledenik v Peking”, ki je nastala v soorganizaciji Pivovarne Laško Union, OKS, družbe Elan in več kot 15 partnerjev, se je s petkom 18. februarja, zaključila s častnim povratkom ledeniške vode pod Triglav. V Mojstrani, zibelki slovenskega alpskega smučanja in vasi, ki predstavlja tudi del zgodovine znamke in družbe Elan, bo odslej kot muzejski eksponat na ogled staljeni TOLI. 


V Elanu smo kot del partnerstva projekta pripravili poseben par smuči znamke Voyager, ki z dikcijo “Probably the most green skis ever made” odpira vrata komunikaciji o trajnostnih ukrepih družbe. 


“Zelene smuči” so misiji dodale akcijsko-športno noto - Ciril je z njimi zapeljal z vrha strehe elektrarne v Kopenhagnu in z ekipo posnel simbolni spust po olimpijski strmini v Lillehammerju. Po legendarni poti bo zeleni par smuči Voyager postavljene na ogled v Elanov Alpski smučarski muzej v Begunjah. 

Poseben par smuči Voyager s Komotarjem

Za Družbo Elan trajnost ni le strateška smernica, temveč filozofija poslovanja, vpeta v razvoj podjetja že od leta 1945. Bogata zgodovina razvoja in izdelave smuči temelji na nenehni inovaciji in z vsako prihodnjo generacijo smuči si družba prizadeva za boljši trajnostni odtis izdelkov.


“To, da Elanove smuči ročno izdelujemo v srcu Alp, sta naš ponos in privilegij, a hkrati trditev, ki jo jemljemo s popolno odgovornostjo. Narava je za Elanovce vir inspiracije in pomembno je, da skrbimo za nedotaknjenost tega navdiha, saj napaja inovacije, po katerih slovimo. To velja tako v fazah nastajanja naših izdelkov, kot tudi skozi odnos, ki ga gradimo s svojimi kupci, poslovnimi partnerji in zaposlenimi. Smo znamka z globalno prisotnostjo in ambicija ter odgovornost družbe Elan je, da deluje kot ambasador trajnostnih vrednot v družbi,” pravi Melanja Korošec, direktorica blagovne znamke Elan, WSD.


O kampanji “Misija: Triglavski ledenik v Peking” in pobudi Beli vrhovi
Pobuda Beli vrhovi je bila oblikovana kot partnerstvo javnih in zasebnih družb, s katero si prizadeva za ozaveščanje o skrbnem ravnanju z gorskimi habitati. Odmevni projekt je na misiji ozaveščanja dosegel več kot milijon ljudi ter k spremembi aktiviral več kot 13.000 Slovenk in Slovencev.

Ekipa s Tolijem na poti

Ambasadorja kampanje sta Predsednik RS Borut Pahor in monaški princ Knez Albert II. Športni ambasador projekta je dr. Franci Petek. 


Spletno mesto kampanje: ledenik.olympic.si