Komunikacijska akcija “Misija: Triglavski ledenik v Peking”, ki je nastala v soorganizaciji Pivovarne Laško Union, OKS, družbe Elan in več kot 15 partnerjev, se je s petkom 18. februarja, zaključila s častnim povratkom ledeniške vode pod Triglav. V Mojstrani, zibelki slovenskega alpskega smučanja in vasi, ki predstavlja tudi del zgodovine znamke in družbe Elan, bo odslej kot muzejski eksponat na ogled staljeni TOLI.
V Elanu smo kot del partnerstva projekta pripravili poseben par smuči znamke Voyager, ki z dikcijo “Probably the most green skis ever made” odpira vrata komunikaciji o trajnostnih ukrepih družbe.
“Zelene smuči” so misiji dodale akcijsko-športno noto - Ciril je z njimi zapeljal z vrha strehe elektrarne v Kopenhagnu in z ekipo posnel simbolni spust po olimpijski strmini v Lillehammerju. Po legendarni poti bo zeleni par smuči Voyager postavljene na ogled v Elanov Alpski smučarski muzej v Begunjah.
Za Družbo Elan trajnost ni le strateška smernica, temveč filozofija poslovanja, vpeta v razvoj podjetja že od leta 1945. Bogata zgodovina razvoja in izdelave smuči temelji na nenehni inovaciji in z vsako prihodnjo generacijo smuči si družba prizadeva za boljši trajnostni odtis izdelkov.
“To, da Elanove smuči ročno izdelujemo v srcu Alp, sta naš ponos in privilegij, a hkrati trditev, ki jo jemljemo s popolno odgovornostjo. Narava je za Elanovce vir inspiracije in pomembno je, da skrbimo za nedotaknjenost tega navdiha, saj napaja inovacije, po katerih slovimo. To velja tako v fazah nastajanja naših izdelkov, kot tudi skozi odnos, ki ga gradimo s svojimi kupci, poslovnimi partnerji in zaposlenimi. Smo znamka z globalno prisotnostjo in ambicija ter odgovornost družbe Elan je, da deluje kot ambasador trajnostnih vrednot v družbi,” pravi Melanja Korošec, direktorica blagovne znamke Elan, WSD.
O kampanji “Misija: Triglavski ledenik v Peking” in pobudi Beli vrhovi
Pobuda Beli vrhovi je bila oblikovana kot partnerstvo javnih in zasebnih družb, s katero si prizadeva za ozaveščanje o skrbnem ravnanju z gorskimi habitati. Odmevni projekt je na misiji ozaveščanja dosegel več kot milijon ljudi ter k spremembi aktiviral več kot 13.000 Slovenk in Slovencev.
Ambasadorja kampanje sta Predsednik RS Borut Pahor in monaški princ Knez Albert II. Športni ambasador projekta je dr. Franci Petek.
Spletno mesto kampanje: ledenik.olympic.si